رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه گفت:

اعتبارات ملی راهداری مراغه بیشتر از استانی است

افزایش اعتبارات ملی حوزه راهداری مراغه و عجب‌شیر نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس: اعتبارات ملی بیشتر از اعتبارات استانی است نادر شریفی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتبارات ملی حوزه راهداری این شهرستان‌ها امسال بیشتر از اعتبارات استانی خواهد بود. افزایش قابل توجه … ادامه مطلب

اعتبارات ملی راهداری مراغه بیشتر از استانی است

افزایش اعتبارات ملی حوزه راهداری مراغه و عجب‌شیر

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس: اعتبارات ملی بیشتر از اعتبارات استانی است

نادر شریفی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتبارات ملی حوزه راهداری این شهرستان‌ها امسال بیشتر از اعتبارات استانی خواهد بود.

افزایش قابل توجه اعتبارات استانی و ملی

وی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: “در سال جاری ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار استانی از طریق شورای برنامه‌ریزی شهرستان به این اداره اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته، حدود ۵۲۰ میلیارد ریال افزایش دارد.” شریفی همچنین افزود: “در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای حوزه راهداری این شهرستان جذب شد و امسال این رقم به ۹۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.”

مصارف اعتبارات ملی در پروژه‌های راهداری

شریفی توضیح داد که اعتبارات ملی شامل ۳۰۰ میلیارد ریال برای چهارخطه کردن جاده قدیمی مراغه – هشترود و ۶۰۰ میلیارد ریال برای احداث راه‌های روستایی و فرعی است. وی افزود: “تا کنون برای چهارخطه کردن این مسیر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.”

پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر همچنین از اختصاص هزار و ۵۰۰ تن قیر برای راه‌های روستایی شهرستان خبر داد و افزود: “با وجود این اعتبارات ملی و استانی، در سال جاری شاهد عملیات چشمگیری در حوزه راه‌های روستایی، اصلی و فرعی خواهیم بود.”

پروژه‌های نیمه‌تمام راهداری مراغه در دولت سیزدهم

به گزارش صریح، حوزه راهداری مراغه در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفت و با تمرکز اعتبارات استانی و سفرهای رئیس‌جمهور به این بخش، تحولی اساسی در زمینه احداث، بهسازی، آسفالت و پل‌سازی راه‌های روستایی، فرعی و اصلی شهرستان به وقوع پیوست.

از جمله طرح‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احداث راه روستایی خطب – مولو با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی
  • روکش آسفالت محور فرعی مراغه – ملکان با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی
  • احداث محور روستایی ساروجه – مین‌باش حصارلو با ۵۰ درصد پیشرفت
  • روکش آسفالت محور روستای آغجه‌دیزج – ساروجه با ۴۰ درصد پیشرفت
  • راه روستایی قره‌کند موسوی با ۶۰ درصد پیشرفت
  • عملیات تثبیت و بهسازی محور روستایی آغبلاغ علیا و سفلی و شن‌ریزی و احداث راه روستایی کوسه صفر هر دو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی
  • احداث پل خداجو با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی
  • تعریض و چهاربانده کردن پنج کیلومتر ابتدایی محور مراغه – هشترود با ۱۰ درصد پیشرفت
  • مسیرگشایی و شن‌ریزی محورهای روستایی از محل اعتبارات فاقد دهیاری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی

لینک کوتاه خبر:

http://sarihonline.ir/?p=10148

نویسنده : سعید خیری

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها